Y nosotros vamos a Manuel Antonio! :D - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Sylvia Machgeels - WaarBenJij.nu Y nosotros vamos a Manuel Antonio! :D - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Sylvia Machgeels - WaarBenJij.nu

Y nosotros vamos a Manuel Antonio! :D

Door: Sylvia Machgeels

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

15 Januari 2012 | Costa Rica, Manuel Antonio

En toen gingen we naar Manuel Antonio, inderdaad! (zoek maar naar plaatjes op google :]) Een tip als je ook zoiets wilt doen: vraag nooit de weg aan een Costaricaan! Het loopt niet goed af! Ik spreek uit ervaring ja, want iedereen stuurde ons een andere kant op toen we naar het busstation zochten. Uiteindelijk hebben we ons met 8 mensen wanhopig in twee taxi's gepropt omdat we nog maar 5 minuten hadden. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Maarr.. Manuel Antonio is echt prachtig, gezellig en tis heerlijk weer. De zee is echt heerlijk om in te zwemmen en het nationaal park is ook heel mooi. Ook enorm leuk met al die apen in het park! :D Het was echt een heerlijk weekend hier met z'n allen en ik ben verbazingwekkend genoeg niet eens verbrand! (it's a miracle :D)

Afgelopen week op school was ook superleuk! We hebben superleuke mensen ontmoet, onze klas ik enorm gezellig en onze lerares is ook geweldig! We hebben al best veel geleerd en het gaat allemaal heel gemakkelijk in de les. We doen wel leuke spelletjes om te oefenen met bepaalde onderwerpen. Zo gingen we bijvoorbeeld binco'en om de cijfers te oefenen.

Onze lerares is ook ontzettend gezellig. We probeerden bijvoorbeeld uit te leggen dat we in Nederland, naast kerst (kerstman) ook nog sinterklaas vieren met 'prachtige' tekeningen en gebaren en Spaans en Engels door elkaar. Dansen op de tafels is ook al iets heel normaals (we hadden een spelletje verloren xD).

Het is wel heel erg moeilijk met internet e.d. om contact te houden en dat is best erg lastig. Gelukkig is er op de school wel internet. Maar het tijdsverschil maakt het wel heel lastig. We zullen wel zien hoe alles loopt. We hebben het hier in ieder geval ontzettend naar ons zin hierzo!

• 15 Januari 2012 - 17:00

Erwin:

Hoi Syl, goed om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Aan de foto's te zien is het een mooi land, geniet er van !

• 15 Januari 2012 - 20:08

Wil Machgeels:

Hallo Silvia, wat een mooi reis ben je aan het maken,hoorde het vanavond van je opa, die had ik aan de telefoon en toen kreeg ik dit adres
    Ik ben er vijf jaar geleden ook geweest, heb met een vriendin een rondreis gemaakt Ik vond het er erg mooi Ik heb ook een canopy tour gedaan, moet je ook gaan doen hoor, echt heel mooi Fijne tijd daar en geniet er van, groetjes van tante Wil

• 15 Januari 2012 - 21:50

Naomi:

Hee syll wat mooi allemaal. Haha die apen lijken lieff maar ondertussen! sjonge jonge die kunnen gemeen zijn..
    veel plezierrr xxx

• 19 Januari 2012 - 23:29

Carolien & Eric :

Hoi Sylvia,
    Blij te lezen en te zien dat je het prima naar je zin hebt! Succes met school en lekker genieten.... ps. Moet wel lukken als we die mooie strandfoto's zo zien!

Groetjes,
    Carolien en Eric & kids