Terug naar Midden-Amerika! - Reisverslagen van Sylvia Machgeels - WaarBenJij.nu Terug naar Midden-Amerika! - Reisverslagen van Sylvia Machgeels - WaarBenJij.nu
Terug naar Midden-Amerika!

Eindelijk na 2 jaar tijd, is het dan zover: ik ga terug naar Nicaragua en Costa Rica. Nu voor slechts 2 maanden (in perspectief gezien is dat niet zoveel). En.. dit keer zal ik het zonder Joery moeten doen :(!! Gelukkig heb ik genoeg dingen aan m'n hoofd en met Arie wordt het ongetwijfeld ook een hele mooie tijd.

Onze reis zal voornamelijk bestaan uit het bijdragen aan het bamboe project in El Rama (Nicaragua) bij de jongens van Short Sighted Architecture, waar we ongeveer een maand zullen verblijven. Verder gaan we natuurlijk iedereen af, die ik al twee jaar heb moeten missen. De toeristische elementen kunnen natuurlijk ook niet ontbreken, dus een beetje rondreizen kan ook niet missen.

Nu vooral eerst focussen op het tentamen dat ik straks heb en zondagmorgen stappen we dan eindelijk in het vliegtuig. Ik zie er enorm naar uit!

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2014

Like coming home
Sylvia

Een tussenjaar kan veel mogelijkheden bieden. Je zou bijvoorbeeld veel geld kunnen verdienen, maar je kan het uiteraard ook uitgeven. Voor mij geldt beide. Eerst veel werken om vervolgens de mooiste reis van m'n leven te gaan maken!:] Midden-Amerika here I (we :] ) come! :D

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21324

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Terug naar Midden-Amerika!

05 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Onze lang verwachtte reis!

Landen bezocht: